Як працює DOOH: все, що потрібно знати

DOOH (Digital Out-of-Home) – це нова форма реклами, яка використовує цифрові технології для відображення реклами на відкритих майданчиках. Це може бути зовнішня реклама на вулицях, торгових центрах, на стадіонах та інших громадських місцях.

Ключовий елемент DOOH – це цифровий екран, на якому відображається реклама. Ці екрани зазвичай мають високу роздільну здатність та яскравість, що дозволяє представити контент максимально привабливим та чітким способом. Крім того, вони зазвичай підключені до мережі, що дає змогу оновлювати та змінювати контент у режимі реального часу.

DOOH пропонує широкий спектр можливостей для рекламодавців. Вони можуть вибирати різні місця розміщення реклами, щоб досягти своєї цільової аудиторії у потрібний час та місце. Наприклад, реклама автомобілів може бути розміщена на вулицях з великим трафіком, а реклама модного одягу – у торгових центрах.

DOOH також пропонує можливість підвищити залучення аудиторії. Цифрові екрани можуть бути інтерактивними, що дозволяє глядачам взаємодіяти із рекламним контентом. Наприклад, вони можуть використовувати сенсорні екрани для отримання додаткової інформації про товар або взяти участь у грі, пов'язані з рекламою.

Як працює DOOH
DOOH (Digital Out-of-Home) – це формат реклами, який використовує цифрові технології для відображення рекламних повідомлень та контенту на вуличних та громадських місцях.
DOOH-мережі складаються з дисплеїв, які можуть бути розташовані на рекламних щитах, метро, ​​аеропортах, торгових центрах та інших місцях з великим відвідуванням.
DOOH дозволяє досягти широкої аудиторії, оскільки реклама відображається на видних місцях і привертає увагу перехожих.
Рекламні повідомлення на DOOH-екранах можуть бути динамічними та інтерактивними. Вони можуть змінюватися в реальному часі, а також взаємодіяти з аудиторією за допомогою сенсорних екранів або програм для смартфонів.
DOOH дозволяє проводити таргетовану рекламу, так як за допомогою цифрових технологій можна встановити точні розташування дисплеїв і налаштувати відображення контенту в певні часові інтервали.

DOOH, на відміну від OOH, передбачає зменшення кількості живих посередників та скорочення обсягу повільної ручної роботи. Ми мчить по смузі високошвидкісного руху до реальності, в якій рекламу купують алгоритми.22 сент. 2020 р.

Як працює Digital реклама?

Рекламодавці реєструються в мережі, завантажують у неї свої кампанії та обирають найбільш підходящу партнерську програму. Видавці, у свою чергу, приєднуються до мережі та пропонують свої ресурси в обмін на оплату.

Що входить до інтернет реклами?

Інтернет-реклама – це рекламні оголошення різних форматів, які поєднує те, що всі вони опубліковані в інтернеті. До форматів digital (цифрової) реклами належать текстові та медійні оголошення, банери, тизери, відео-формати та нативна реклама (розміщення у блогерів, у статтях чи рекомендації експертів).

Що таке реклама та як вона працює?

Реклама комунікація для привернення уваги цільової аудиторії до об'єкту просування. Простими словами — будь-яка інформація, яка має переконати споживачів зробити щось, що потрібно компанії. Купити продукт, зареєструватися на вебінар, передплатити розсилку або запам'ятати бренд.

Що таке Діджітал у рекламі?

Digital-реклама – це реклама в контекстних та медійних майданчиках, спецпроектах та соціальних мережах. Ми всі користуємося смартфонами та комп'ютерами, та й проводимо в них більше часу, ніж просто прогулюючись вулицею.