Які контакти потрібно приєднати, щоб підняти скло

Коли ви натискаєте кнопку на пульті, щоб підняти скло автомобіля, відбувається деякий складний електричний ланцюг, який призводить до подачі сигналу на електромотор. Для того, щоб скло піднялося, контакти повинні бути правильно замкнуті, тим самим дозволяючи електричному струму пройти через систему.

Один із контактів знаходиться на кнопці на пульті, а другий – на електромоторі, який відповідає за підйом та опускання скла. Коли ви натискаєте на кнопку, контакти замикаються, електричний струм починає проходити проводами і активує електромотор. Таким чином, відбувається підйом скла.

Особливу увагу слід приділити стану контактів. Якщо вони окислилися або пошкоджені, можуть виникнути проблеми з підйомом скла. Окислення контактів може спричинити зниження електричної провідності, а пошкоджені контакти можуть призвести до повної непрацездатності системи. Тому важливо регулярно чистити та перевіряти контакти, щоб уникнути таких проблем.

Контакт AКонтакт BНеобхідні контакти для підняття скла
121, 2, 3, 4
341, 2, 3, 4
565, 6, 7, 8
785, 6, 7, 8

Як підняти склопідйомник вручну?

Коли скло виглядає із дверей, слід спробувати підтягнути його нагору вручну. Для цього водій відчиняє двері і, міцно утримуючи скло двома руками, повільно тягне його нагору. Чи дасть цей метод успіх – визначається причиною поломки склопідйомника.

Що робити, якщо не піднімається скло?

Що робити у таких ситуаціях:

  1. Перевірити запобіжник. Іноді його заміни вистачить, щоб налагодити роботу склопідйомників.
  2. Якщо перестав працювати блок управління склопідйомниками, слід зачистити дроти, що окислилися. Якщо це не допомагає, може знадобитися заміна проводки ТЗ.

Як навчити кнопку склопідйомника?

Вам потрібно просто навчити склопідйомник. Робиться це просто. Закриваєте вікно, потім натискаєте на "відкрити" і тримайте кнопку, не відпускаючи, до опускання скла. І, після цього, продовжуєте її тримати ще не менше 5 сек..

Як працює скло підйомники?

Конструкція та принцип роботи рейкового склопідйомника Працює рейковий ЕСП просто: крутний момент від електродвигуна подається на провідну шестерню, вона починає котитися вздовж зубчастої рейки і тягнути за собою всю каретку – так відбувається підйом чи опускання скла.