Як створити угоду в Амосрм: покрокова інструкція для початківців

Амосрм – це онлайн-платформа, яка пропонує зручні інструменти для створення та управління угодами. З її допомогою ви можете легко організувати роботу зі своїми клієнтами та ефективно вести бізнес.

Процес створення угоди в Амосрм досить простий. Спочатку вам потрібно зареєструватися на платформі та створити обліковий запис. Після цього ви зможете увійти до свого профілю та перейти на сторінку зі списком угод.

На сторінці зі списком угод ви знайдете кнопку "Створити угоду". При натисканні на неї відкриється форма, в якій потрібно буде вказати основні параметри угоди, такі як назва, дата, сума і статус. Також ви можете додати додаткові поля та налаштувати їх на свій розсуд.

Після заповнення всіх необхідних даних ви зможете зберегти угоду та почати працювати з нею. Вам будуть доступні різні інструменти для керування угодою, такі як додавання коментарів, завантаження файлів та призначення відповідальних осіб.

Як створити угоду в AmoCRM
КрокОпис
1Авторизуйтесь у системі AmoCRM, використовуючи свої облікові дані.
2Відкрийте меню "Угоди" у верхній навігаційній панелі.
3Натисніть кнопку "Створити угоду" праворуч від заголовка сторінки.
4Заповніть необхідну інформацію про угоду, таку як назва, стадія угоди, відповідальний співробітник та інші деталі.
5Додайте зв'язані контакти або компанії, якщо такі є.
6Натисніть кнопку "Зберегти" для створення угоди.
7Перевірте створену угоду у списку угод та продовжуйте роботу з нею за потребою.

Як створити угоду в amoCRM?

Швидко створити угоду можна у розділі "Угоди" (вид "воронка" = вертикальні смуги). Натиснути на кнопку "Швидке додавання" та заповнити поля угоди. Потім натиснути на кнопку "Додати". Для того, щоб створити угоду з контактної картки/компанії, зайдіть у розділ "Списки".

Як не можна створити угоду в АМО СРМ?

Не можу створити нову угоду.

  1. Можливо, у вас немає прав на створення сутності. Вам потрібно звернутися до адміністратора для уточнення ваших прав. …
  2. Можливо, ви перевищили ліміт (контактів, полів, користувачів тощо) в обліковому записі. …
  3. Можливо, в обліковому записі закінчилася оплата або тестовий період.

Як працювати у програмі amoCRM?

amoCRM автоматично фіксує всі заявки та запити клієнтів по всіх каналах і додає їх у вашу воронку продажів. Незалежно від джерела заявки: веб-форма, e-mail, телефон, соціальні мережі або чат – ви не втратите жодного потенційного клієнта. Де б ви не опинилися, можливості amoCRM скрізь з вами.

Як додати товар в Амо?

Щоб увімкнути каталог товарів, перейдіть до розділу “Налаштування” – ”Загальні налаштування” та увімкніть “Товари”. Функціонал доступний з розширеного тарифу. Після включення у розділі “Списки” з'явиться підрозділ “Товари”, в якому ви зможете додавати елементи та створювати категорії товарів.