Як правильно написати претензію на послуги

Вказується найменування фірми, яка надала неякісну послугу, її юридичну адресу. Потім пишеться ПІБ клієнта, його адресу проживання, телефон для зв'язку. Далі вказується найменування документа «Претензія на неякісно надані послуги».21 травня 2023 р.

Як правильно та грамотно скласти претензію?

Претензія складається з наступних елементів:

  1. "Шапка".
  2. Заголовок.
  3. Фактичні підстави (опис ситуації, фабула).
  4. Правові підстави.
  5. Розрахунки неустойки, відсотків.
  6. Вимоги.
  7. Термін та порядок відповіді.
  8. Можливі наслідки при негативній відповіді чи невідповіді на претензію.

Як правильно написати заяву на претензію?

Претензія може бути складена у довільній формі, проте Вам потрібно вказати:

  1. Кому Ви направляєте претензію. …
  2. Від кого претензія. …
  3. В окремому рядку – потрібно написати ПРЕТЕНЗІЯ або ЗАЯВА
  4. У тексті претензії викласти суть справи: …
  5. Чітко сформулюйте свої вимоги.